Souboje mezi trenéry jsou v Pokémon GO od minulého roku, ale Niantic s nimi zřejmě nebyl moc spokojený. Na oficiálním Twitteru totiž představil upravený systém soubojů.
Změna se týká především Charged Attack. Zatímco dosud jste museli co nejrychleji ťapat prstem na displej jak šílení, nově bude o efektivitě útoku rozhodovat to, jak přesně pomocí svajpů trefíte ikonky na displeji. Trošku mi to připomnělo hru Fruit Ninja, kde hráč pomocí tahů prstem rozsekával ovoce na kusy. Až na to, že místo ovoce jsou na displeji ikonky v různých formacích.
Trainers, two feature revamps are coming to Pokémon GO! We are rolling out an updated appraisal system to give you more detailed information on your Pokémon's stats, and will soon be updating the Charged Attack mechanic in Trainer Battles. Watch for a preview! pic.twitter.com/0MaIjrxx8f
— Niantic Support (@NianticHelp) July 15, 2019
Tím novinky nekončí. Nová aktualizace rovněž změní systém oceňování (appraisal) pokémonů. Kvalitu pokémona budou vyjadřovat ukazatele pro útok, obranu a životy. Pokud pokémon dosahuje u některé z hodnot maxima, progress bar bude mít červenou barvu.
What may be the greatest QoL update in Pokemon GO history comes in v0.149.0: a majorly revamped in-game appraisal system! Each IV is now visible on 3 progress bars and the stamp turns red for 100% IVs. You can even switch between Pokemon with a single tap for quick comparisons! pic.twitter.com/hZa8VA9XBl
— The Silph Road (@TheSilphRoad) July 15, 2019
Poslední novinkou jsou Rakeťáci neboli Team Rocket, kteří se sem tam objeví u PokéStopu. Pokud je vyzvete k souboji a vyhrajete, získáte možnost chytit jejich tzv. Shadow Pokémona, kterého pak musíte „očistit“.
Novinky jsou součástí aktualizace, kterou Niantic bude uvolňovat postupně. V USA už vyšla.