Novinky Wall Street Journal vydaly glosu, ve které autor kritizuje Fortnite a nostalgicky vzpomíná na své dětství, kdy se děti bavily stavěním pevností z polštářů a deky. Co má společného Fortnite a stavění bunkrů z polštářů? Slovní základ.
Autor článku Matt Kerrigen si pod označením „fort night“ představuje přespávání v improvizovaných bunkrech, které jako devítiletý chlapec rád stavěl (fort – bunkr, night – noc). Této zábavě se novodobý Fornite nevyrovná, zamýšlí se v článku s titulkem „Dětská představivost trumfne videohry“.
Internet nenechal jazykové hříčky novináře bez reakce. Článek se stal okamžitě předmětem parodie, kdy lidé porovnávají názvy her s jejich doslovným významem nebo náplní. Tady je pár těch nejlepších:
„Grand Theft Auto se nevyrovná hře z mého dětství, když mě obvinili z krádeže auta.“
„Call of Duty se nevyrovná hře z mého dětství, když jsem bojovala ve 2. světové.“
„Tomb Raider se nevyrovná hře z mého dětství, když jsem vykrádal hrobky.“
„Metal Gear Solid 3: Snake Eater se nevyrovná hře z mého dětství, když jsem jedl hady.“
„Devil May Cry se nevyrovná hře z mého dětství, když jsem se pokoušel rozbrečet ďábla.“
„Dead Space se nevyrovná hře z mého dětství, když jsem umřel ve vesmíru.“