Kromě her představila Bethesda na své tiskové konferenci také technologii pro optimalizaci streamování her přes internet s názvem Orion. Na rozdíl od Google Stadia nebo xCloudu od Microsoftu, které se zaměřují hlavně na hardware, Orion řešeí optimalizaci herních enginů pro cloud. technologie je kompatibilní se všemi herními enginy i streamovacími službami.
A co tedy umí? Orion slibuje snižit dobu potřebnou k renderování obrazu (přenášeného k hráči) o 30 % a nároky na výpočetní výkon o 20 %. Má také o 40 % nižší nároky na připojení k internetu, díky čemuž můžete streamovat hry i na místech, kde není tak dobrý internet (ať už je to dáno připojením nebo aktuálním zatížením).
V praxi to znamená, že můžete přes internet streamovat Dooma ve 4K a 60 FPS a to bez viditelného zpomalení či lagů. A právě Doom bude hrou, na které si můžete technologii sami vyzkoušet. Stačí, když se přihlásíte do Slayers Clubu (a v rámci něj do bety Orionu). Pak už jen navolit mobil, který máte k dispozici, a čekat na pozvánku.