Není to tak dávno, co jsme psali o poklesu diváckého zájmu o Apex Legends na Twitchi. Hra se sice okamžitě po vydání vyšvihla na pozici jedničky, ale po třech týdnech sledovanost klesla zhruba na polovinu toho, co má Fortnite.
Se zisky se to má podobně. Podle analytiků ze SuperData hra za duben utržila 24 milionů dolarů. Zdá se vám to hodně? Ve skutečnosti je to obrovský propad, v únoru hra vydělala 92 milionů dolarů. Podotýkám, že v té době ještě nebyl k dispozici placený Battle Pass, který je hlavním zdrojem příjmů u tohoto typu her.
Propad zisků jenom dokládá ochladnutí zájmu ze strany hráčů. K určení důvodů není potřeba analytiků, stačí si pročíst fóra. Hráči vývojářům Apex Legends vyčítají laxní přístup k tvorbě nového obsahu. Hrát jednu mapu pořád dokola časem omrzí. Velkou motivaci nepřinesla ani odfláknutá první sezóna.