Velké společnosti a známé značky se v dnešní době snaží zvyšovat svou oblibu i na sociálních sítích a používají k tomu všechny dostupné prostředky. Určitě jste slyšeli o twitterovém účtu amerického fastfoodu Wendy’s, který se naváží do ostatních řetězců, vtipně komentuje aktuální dění a nebojí se „stírat“ ani vlastní fanoušky. Podobně se snaží zalíbit i KFC, které na svém twitteru KFC Gaming sdílí herní meme. A čím si nejsnáž získat davy, než kopnutím do hry, o které zlé jazyky tvrdí, že už je „mrtvá“. Přesně o to se pokusili social manažeři „proklatě dobrého kuřete“ a výsledek můžete posoudit sami.
— KFC Gaming (@kfcgaming) May 13, 2019
Otázka je, jestli takové rýpnutí bylo nutné? Většina hráču Apex Legends ví, že Respawn se řídí uveřejněným plánem updatů, protože nechce své zaměstnance nutit do přesčasů, jako to dělá například konkurence *ehm, ehm..Epic*. Každopádně odpověď vývojářů, konkrétně Rayme Vinsona, na sebe nenechala dlouho čekat:
Skvělá ukázka toho, jak někoho slušně a diplomaticky poslat tam, kam ani Mozambique nestřílí. 😀 Za nás Respawn – KFC 1:0!
A komu fandíte vy?