Zatímco na GitHub běží petice požadující normální pracovní podmínky pro zaměstnance v čínských technologických společnostech, kde nejsou výjimkou pracovní týdny o délce 72 hodin, na povrch vyplouvají svědectví ze zákulisí vývoje Fortnite. Dělat pro Epic Games totiž prý kvůli masivnímu úspěchu, jaký Fortnite zažívá, není vždycky legrace.
Zejména kolem září 2017, kdy vznikl Fortnite Battle Royale, zažívali vývojáři crunche (přesčas za přesčasem, aby se všechno stihlo), které je drtily i celé měsíce. Jen si to představte: Opravy nepočkají, všechno musí být hned a ve výsledku se týden natahuje na 70 až 100 hodin. V průměru tedy dvacet hodin denně, pokud do práce pro jistotu nedorazíte taky o víkendu.
Papírově máte hromadu volna, ale pokud si ho vezmete, vaše povinnosti spadnou na hlavu ostatním, což taky není ideální řešení. Výrazně nepomáhá ani fakt, že Epic Games si v případě potřeby neváhají nasmlouvat menší studia, která s patchováním Fortnite pomůžou. Holt battle royale je battle royale…