Tak tohle se Respawnu úplně nepovedlo. 🙁 Včerejší patch, slibující všemožná vylepšení herního zážitku, jako možnost ztlumit si voicechat spoluhráčů, nebo pozvat k další hře předchozí squadu, se kterou jste vyhráli (celý patch notes zde), přinesl úplně něco jiného.
Po updatování klienta si spousta hráčů začala stěžovat na smazaný postup jak v klasickém levelování, tak v battle passu! Respawn naštěstí rychle začal pracovat na opravě, vypnul live servery a resetlý progres všem ze zálohy vrátil. Pokud jste před shozením serverů stihli ještě hrát, všechen za tu dobu dosažený postup se vám bohužel smazal, vracela se jen utracená měna.
Zajímavá byla změna, kterou jste v patch notesu nenašli – penalizace za opuštění hry. Určitě to znáte. Hrajete s random grupou, týpek běhá půl kilometrů od vás, zabijou ho a než aby čekal, jestli ho přijdete oživit, hned leavne hru a vy musíte dohrát ve dvou.
Po patchi se po třech leavnutí hry objevilo upozornění, že si dalších 5 minut nezahrajete. Říkáte si fajn řešení? Hráčům se ovšem nezavděčíte a na sociálních sítích se okamžitě strhl shitstorm, že se jim toto řešení nelíbí, že nechtějí čekat, až jejich random spoluhráči dohrají a podobně. Možná také proto dnes Respawn přišel s prohlášením, že postihování leaverů vypíná, protože se do hry dostalo omylem a jde jen o jejich testovací verzi.
Co si o tom myslíte vy? Měli by funkci zase spustit, nebo leavování hráčů řešit jiným způsobem? Rozhodně by příště před vydáním nového patche neuškodilo trochu víc testování. 😉